STREFA WIEDZY

JAKĄ PROWIZJĘ POBIERA FLAT RENT ZA OBSŁUGĘ MOJEGO MIESZKANIA?

Za naszą usługę podstawową pobieramy opłatę w wysokości jednomiesięcznego czynszu. W tej opłacie mieszczą się: podtrzymywanie ciągłości najmu – nawet jeśli… Więcej

JAKIE DODATKOWE USŁUGI POZA USŁUGĄ PODSTAWOWĄ MOGĘ ZAMÓWIĆ? GDZIE ZNAJDĘ CENNIK?

Wykonamy dla Ciebie dowolną usługę związaną z obsługą techniczną mieszkania w cenie 150 zł za dojazd na miejsce plus cena… Więcej

KTO USTALA WYSOKOŚĆ CZYNSZU I CZY MAM NA TO WPŁYW?

Wysokość czynszu jest sugerowana przez FLAT RENT na bazie analizy rynku, konkurencyjnych ogłoszeń oraz rynkowych standardów. Proponowana przez nas kwota jest konsultowana… Więcej

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

JAKĄ PROWIZJĘ POBIERA FLAT RENT ZA OBSŁUGĘ MOJEGO MIESZKANIA?
Za naszą usługę podstawową pobieramy opłatę w wysokości jednomiesięcznego czynszu. W tej opłacie mieszczą się: – podtrzymywanie ciągłości najmu – nawet jeśli najemca zrezygnuje w trakcie trwania umowy, Flat Rent szuka nowego bez dodatkowych opłat, – monitorowanie płatności i ewentualna windykacja należności, – końcowe rozliczenie najemcy, – kontrola stanu mieszkania dwa razy w roku, – obecność na miejscu w razie awarii w mieszkaniu raz w roku – w przypadku pożaru, zalania, włamania czy innego zdarzenia losowego oferujemy darmowy dojazd do mieszkania i raport ze zdarzenia wraz z rekomendowanymi rozwiązaniami raz w roku. Za drugi i każdy kolejny dojazd do zdarzeń losowych pobieramy opłatę 150 zł, – reprezentowanie właściciela w sprawach formalnych związanych z nieruchomością (urzędy, inna agencja nieruchomości itp.) Dodatkowo jako nasz klient możesz nam zlecić dowolną usługę związaną z obsługą techniczną mieszkania w cenie 150 zł za dojazd na miejsce plus cena usługi i materiałów niezbędnych do jej realizacji.

JAKIE DODATKOWE USŁUGI POZA USŁUGĄ PODSTAWOWĄ MOGĘ ZAMÓWIĆ? GDZIE ZNAJDĘ CENNIK?
Wykonamy dla Ciebie dowolną usługę związaną z obsługą techniczną mieszkania w cenie 150 zł za dojazd na miejsce plus cena usługi i materiałów niezbędnych do jej realizacji. Najczęściej wykorzystywane przez naszych klientów usługi to: – malowanie/odświeżenie mieszkania po najemcy: liczba dni pracy x 150 zł plus materiały oraz koszt fachowców, – wymiana mebli: wizyta w sklepie + wizyta w mieszkaniu podczas montażu – 2 x 150 zł, – doposażenie mieszkania – jedna wizyta w sklepie – 1 x 150 zł, – realizacja napraw po zdarzeniach losowych: liczba dni pracy x 150 zł plus materiały i koszt fachowców, – kompleksowe sprzątanie nieruchomości po wyprowadzce najemcy: 150 zł plus koszty środków oraz serwisu sprzątającego, – remonty kompleksowe wg. indywidualnej wyceny (nadzór inwestorski).

KTO USTALA WYSOKOŚĆ CZYNSZU I CZY MAM NA TO WPŁYW?
Wysokość czynszu jest sugerowana przez FLAT RENT na bazie analizy rynku, konkurencyjnych ogłoszeń oraz rynkowych standardów. Proponowana przez nas kwota jest konsultowana z właścicielami mieszkania – decyzję podejmujemy wspólnie, wysłuchując wzajemnie swoich argumentów.

KTO ODPOWIADA ZA EWENTUALNE SZKODY POWSTAŁE W MIESZKANIU?
Odpowiedzialność tę ustalamy prawnie w formie umowy jeszcze przed wynajęciem mieszkania najemcy. Umowa określa, kto oraz do jakiej kwoty ponosi koszty usterek. Standardowa umowa zakłada, że koszty uszkodzeń wywołanych przez najemcę pokrywa najemca, a koszty usterek wynikających z wieloletniej eksploatacji mieszkania – właściciel.

CZY W RAZIE PUSTOSTANU PONOSZĘ KOSZTY OPERACYJNE ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ FLAT RENT?
Naszym zadaniem jako FLAT RENT jest sprawne działanie w celu minimalizacji okresów pustostanu. Sytuacje takie jednak z różnych względów mogą się pojawić – wówczas FLAT RENT pobiera opłatę za wzmożone działania promujące ofertę, które raportuje do klienta. Zajmujemy się Twoim mieszkaniem kompleksowo i ciągle, co oznacza, że w różnych miesiącach charakter naszej pracy się zmienia. W okresie najmu rozliczamy się za zarządzanie: obsługę płatności, mediów oraz dbałość o stan mieszkania i zadowolenie najemcy, a w czasie pustostanu – za prowadzenie akcji reklamowych i działań mających na celu znalezienie odpowiedniego najemcy w krótkim czasie.

CZY ODDAJĄC MIESZKANIE W RĘCE FLAT RENT TRACĘ KONTROLĘ NAD TYM, KOMU I NA JAKICH WARUNKACH JEST ONO WYNAJMOWANE?
Współpracując z nami, NIGDY nie tracisz kontroli nad swoim mieszkaniem. Zasady współpracy między nami, jak również wynajmu mieszkania ustalamy na początku w formie umowy po to, by klient czuł się komfortowo, a my byśmy mogli sprawnie działać bez zadawania pytań przed każdym działaniem. W każdym momencie możesz jednak zgłosić uwagi lub zmienić warunki, na jakich mieszkanie będzie wynajmowane – w takich sytuacjach umówimy się na rozmowę i wypracujemy nową, wspólną politykę i sposoby działania.

Masz pytania ?
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń:
530 120 008

lub napisz !

    SprzedażKupnoWynajemNajem

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i rejestrowanie moich danych osobowych w celach marketingowych i świadczonych usług przez FLATRENT Nieruchomości zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r. Więcej zakładka RODO.

    * pozycje wymagane